Hétszínvilág Vendégház Ebes

4211 Ebes, Rákóczi utca 36. Mutasd a térképen »

Vendégházunk a település központjában, de mégis csendes helyen található. Kellemes pihenési lehetőséget nyújt vendégeink számára.

Legkedvezőbb ajánlat:
2 750 Ft/fő/éj-től
Ingyenes ajánlatkérés, foglalás. Várható visszaigazolási idő 3 óra (de garantáltan 1 munkanapon belül)
LEGJOBB ÁR GARANCIA!
A szállás garantáltan a ViaGo-n a legkedvezőbb! Részletek »

Vendégházunk Hajdú-Bihar megye egyik kis településén, Ebes Községben található. Településünk a termálvizéről, gyógyfürdőjéről ismert Hajdúszoboszló és az ország második legnagyobb városa, Debrecen között helyezkedik el.

2011-ben épített négy napraforgós minősítésű vendégházunk összkomfortos, 2 szobás szálláshely, amely a település központjához közel, de ugyanakkor csendes környezetben található, mindössze 5 percnyi sétára a helyközi közlekedésre szolgáló vasútállomástól, valamint a helyközi buszmegállótól.

Szállásunk kiválóan alkalmas családok, kisebb baráti társaságok és párok nyugodt, igényes kikapcsolódására.

Reméljük, hogy Önt is kedves vendégeink között üdvözölhetjük hamarosan!

Standard Szoba
Standard Szoba Részletek, galéria
2750 Ft/fő/éj
  • 24 órás recepció vagy kulcsátvételi lehetőség
  • Bográcsozási lehetőség
  • Felszerelt konyha
  • Infraszauna
  • Ingyenes internet
  • Kert, udvar vagy zöldövezet
  • Központi fűtés
  • Törölköző- és ágyneműcsere
  • TV a szobákban vagy a társalgóban
  • Zárt parkoló
Nyitva tartásnyitva egész évben
Takarítása vendégnek kell takarítania kijelentkezés előtt
Előleg20%
Elfogadott fizetőeszközökkészpénz, OTP SZÉP Kártya, MKB SZÉP Kártya, K&H SZÉP Kártya
Elfogadott valutákHUF
FeltételekSzálláshelyeink lefoglalása előtt, kérem szíveskedjen elolvasni a szállásfoglalási feltételeket!
1. Szolgáltatás/Árak
A szálláshely leírása a tulajdonos/szállásadó által megadott (interneten, egyéb kiadványokon, hirdetéseken szereplő) adatokon alapszik, valódiságáért a tulajdonos/szállásadó felel.
A Vendég a szolgáltatás igénybevételi szándékát írásban, vagy telefonon jelzi a szállásadónak, melyre a szállásadó ajánlatot tesz. Az ajánlat elfogadása után a vendég a szálláshelyet a lefoglalt időszakra vonatkozó szállásdíj bruttó értékének 30% -a megfizetésével lefoglalja, melyet bankszámlára történő átutalással, postai csekken, vagy készpénzben egyenlít ki.
A foglaló megérkezéséről a szállásadó visszajelzést ad a vendég részére faxon, telefonon, sms-ben, vagy elektronikus módon. A szállásdíj fennmaradó részét a vendég a helyszínen, megérkezésekor fizeti.
Devizában történő fizetés esetén a szállásdíj a szálláshely elfoglalásának időpontjában érvényes árfolyam szerint kerül megállapításra.
2. Megérkezés-elutazás
A beköltözés rendszerint 14 órától, a szállás elhagyása legkésőbb de. 10 órakor történik.
A vendég megérkezésekor köteles felszólítás nélkül a szállásfoglalás-visszaigazolást bemutatni.
A szálláshely a rögzített időponttól eltérő időszakban történő elfoglalása a szállásadó és a vendég közötti külön egyezség alapján történhet.
Amennyiben a vendég a már használatba vett szálláshelyet a megállapodásban szereplő távozási dátumnál korábban kívánja elhagyni, és a távozás okaként nem állapítható meg a szállásadó felelőssége, úgy a szálláshely az igénybe nem vett szállás díját nem köteles visszafizetni a vendég részére.
3. Felelősség
A Szállásadó vállalja, hogy a Vendég által lefoglalt szálláshelyet a gondosság keretein belül előkészíti a megállapodás szerinti szolgáltatások teljesítésére.
A szállásadó köteles dokumentálni a kiadott vendégéjszakákat és a vendégek személyi adatait, ezért a vendég tudomásul veszi, hogy adatait az érkezést követően a szállásadó rendelkezésére bocsátja.
Szállásadó kijelenti, hogy minden személyes adatot, mely a szálláshely igénybevétele kapcsán a szállásadó rendelkezésére áll, csak az ügyfél ügyeinek intézése és a kötelező dokumentáció vezetése céljából használ fel.
A vendég köteles rendeltetésszerűen használni a szálláshelyet, az általa okozott kárt jelentenie kell a szállásadónak, és adott esetben megtéríteni azt.
A vendég, a vele együtt utazók, illetve más vendégeik által a szálláshelyen okozott kárért felel, a szállásadó a vendéget közvetlenül vonhatja felelősségre. Az okozott kár megtérítése a kulcs leadása után készpénzben történik. Amennyiben a szállásadó a vendég által okozott károkat csak annak elutazása után veszi észre, akkor azt a szállásadó utólag számlázza ki.
4. Reklamáció
Amennyiben a vendég a beköltözéskor azt állapítja meg, hogy a szálláshely nem felel meg a leírtaknak (hiányosságot fedez fel), azt köteles azonnal jelenteni a szállásadónak.
A szállásadó köteles a hiányosságot pótolni.
Amennyiben a vendégnek szándékában áll a hiány pótlásának elmulasztása miatt a szálláshelyet elhagyni, a megérkezéskor a szálláshelyet nem elfoglalni, úgy a szállásadó köteles a vendég által előre kifizetett foglalót visszafizetni, és minden segítséget megadni, hogy a vendég az adott településen az eredeti igénylésben szereplő feltételeknek megfelelő szállást kapjon.
5. Visszalépés/Szálláshelyfoglalás megváltoztatása/ más vendég részére történő átruházása
A szálláshely végleges lefoglalása attól a naptól számít, amikor a foglaló összege a szálláshelyre megérkezik (postai csekken történő beérkezés, banki átutalás teljesülése). Véglegesnek tekinthető a szállásfoglalás abban az esetben is, ha a vendég az általa befizetett foglalóról szóló bizonylat másolatát továbbítja a szállásadó részére (faxon, vagy más elektronikus módon). Utóbbi esetben a bizonylat megérkezésének az időpontja a mérvadó.
A vendég a foglalási szándékától bármikor elállhat, vagy a lefoglalt szálláshely igénybevételének jogát másik személyre átruházhatja.
A visszalépés, szálláshelyfoglalás megváltoztatása vagy másik személyre való átruházás attól a naptól érvényes, amely napon az írásos értesítés (postán, faxon vagy e-mailen keresztül) a szállásadóhoz beérkezik.
Ha a foglaló már kifizetésre került, akkor a szállásadó lemondási díjat számol fel.
A szállásadó a lemondási díjat a foglaló összegből vonja le.
Amennyiben a Vendég eláll a szállásfoglalási szándékától, akkor a következő költségtérítési díjat köteles fizetni a szállásadó részére.
Az aktuális foglalásra és szállásdíjra vetítve a szálláshelyre érkezés eredeti időpontját megelőző:
a) 21 nappal 0 % b) 20-7. nap közötti lemondás esetén 30%, d) 7 napon belüli lemondás esetén a szállásadó a foglaló értékét nem köteles visszafizetni.
Meg nem jelenés esetén a szállásadó a szálláshelyet 24 órán keresztül fenntartja, de annak lejárta után kiadhatja.
Amennyiben előre nem látható események, kívülálló okok (pl. természeti katasztrófa) miatt a szálláshely igénybevétele nem valósulhat meg, a befizetett összeget a foglaló összegéből történő 20% levonásával visszatérítjük, és a foglalást töröljük. Amennyiben a bérelt szálláshely a bérlési idő kezdetekor nem állna rendelkezésre, a szállásadó igyekezni fog egy hasonló szálláshelyet rendelkezésre bocsátani. Ha ez nem sikerülne, az egész befizetett összeg visszatérítésre kerül.
Kölcsönös jogigénnyel egyik fél sem élhet.
6. Kárbejelentés/közreműködési kötelezettség bekövetkező károk esetén
Károkat, amelyek az adott szálláshelyen történő tartózkodási idő alatt a vendég által használt helyiségekben keletkeznek, azonnal jelezni kell a szállásadó felé. Amennyiben a vendég hirtelen fellépő műszaki hibát fedez fel, amely az általa használt helyiségekben károsodáshoz vezethet, úgy köteles minden tőle telhetőt megtenni, hogy a kárt elhárítsa vagy a lehető legkisebb mértékűre csökkentse, illetve a zavar kiküszöbölésében közreműködjön (pl. vízcsőtörés, berendezés, műszaki cikk meghibásodásának azonnali jelentése a szállásadónak).
Beszélt nyelvekmagyar
ParkolásBiztosított
KisállatNem hozható
Szobák száma2
Fürdőszobák száma2
Lemondási feltételekSzálláshelyeink lefoglalása előtt, kérem szíveskedjen elolvasni a szállásfoglalási feltételeket!
1. Szolgáltatás/Árak
A szálláshely leírása a tulajdonos/szállásadó által megadott (interneten, egyéb kiadványokon, hirdetéseken szereplő) adatokon alapszik, valódiságáért a tulajdonos/szállásadó felel.
A Vendég a szolgáltatás igénybevételi szándékát írásban, vagy telefonon jelzi a szállásadónak, melyre a szállásadó ajánlatot tesz. Az ajánlat elfogadása után a vendég a szálláshelyet a lefoglalt időszakra vonatkozó szállásdíj bruttó értékének 30% -a megfizetésével lefoglalja, melyet bankszámlára történő átutalással, postai csekken, vagy készpénzben egyenlít ki.
A foglaló megérkezéséről a szállásadó visszajelzést ad a vendég részére faxon, telefonon, sms-ben, vagy elektronikus módon. A szállásdíj fennmaradó részét a vendég a helyszínen, megérkezésekor fizeti.
Devizában történő fizetés esetén a szállásdíj a szálláshely elfoglalásának időpontjában érvényes árfolyam szerint kerül megállapításra.
2. Megérkezés-elutazás
A beköltözés rendszerint 14 órától, a szállás elhagyása legkésőbb de. 10 órakor történik.
A vendég megérkezésekor köteles felszólítás nélkül a szállásfoglalás-visszaigazolást bemutatni.
A szálláshely a rögzített időponttól eltérő időszakban történő elfoglalása a szállásadó és a vendég közötti külön egyezség alapján történhet.
Amennyiben a vendég a már használatba vett szálláshelyet a megállapodásban szereplő távozási dátumnál korábban kívánja elhagyni, és a távozás okaként nem állapítható meg a szállásadó felelőssége, úgy a szálláshely az igénybe nem vett szállás díját nem köteles visszafizetni a vendég részére.
3. Felelősség
A Szállásadó vállalja, hogy a Vendég által lefoglalt szálláshelyet a gondosság keretein belül előkészíti a megállapodás szerinti szolgáltatások teljesítésére.
A szállásadó köteles dokumentálni a kiadott vendégéjszakákat és a vendégek személyi adatait, ezért a vendég tudomásul veszi, hogy adatait az érkezést követően a szállásadó rendelkezésére bocsátja.
Szállásadó kijelenti, hogy minden személyes adatot, mely a szálláshely igénybevétele kapcsán a szállásadó rendelkezésére áll, csak az ügyfél ügyeinek intézése és a kötelező dokumentáció vezetése céljából használ fel.
A vendég köteles rendeltetésszerűen használni a szálláshelyet, az általa okozott kárt jelentenie kell a szállásadónak, és adott esetben megtéríteni azt.
A vendég, a vele együtt utazók, illetve más vendégeik által a szálláshelyen okozott kárért felel, a szállásadó a vendéget közvetlenül vonhatja felelősségre. Az okozott kár megtérítése a kulcs leadása után készpénzben történik. Amennyiben a szállásadó a vendég által okozott károkat csak annak elutazása után veszi észre, akkor azt a szállásadó utólag számlázza ki.
4. Reklamáció
Amennyiben a vendég a beköltözéskor azt állapítja meg, hogy a szálláshely nem felel meg a leírtaknak (hiányosságot fedez fel), azt köteles azonnal jelenteni a szállásadónak.
A szállásadó köteles a hiányosságot pótolni.
Amennyiben a vendégnek szándékában áll a hiány pótlásának elmulasztása miatt a szálláshelyet elhagyni, a megérkezéskor a szálláshelyet nem elfoglalni, úgy a szállásadó köteles a vendég által előre kifizetett foglalót visszafizetni, és minden segítséget megadni, hogy a vendég az adott településen az eredeti igénylésben szereplő feltételeknek megfelelő szállást kapjon.
5. Visszalépés/Szálláshelyfoglalás megváltoztatása/ más vendég részére történő átruházása
A szálláshely végleges lefoglalása attól a naptól számít, amikor a foglaló összege a szálláshelyre megérkezik (postai csekken történő beérkezés, banki átutalás teljesülése). Véglegesnek tekinthető a szállásfoglalás abban az esetben is, ha a vendég az általa befizetett foglalóról szóló bizonylat másolatát továbbítja a szállásadó részére (faxon, vagy más elektronikus módon). Utóbbi esetben a bizonylat megérkezésének az időpontja a mérvadó.
A vendég a foglalási szándékától bármikor elállhat, vagy a lefoglalt szálláshely igénybevételének jogát másik személyre átruházhatja.
A visszalépés, szálláshelyfoglalás megváltoztatása vagy másik személyre való átruházás attól a naptól érvényes, amely napon az írásos értesítés (postán, faxon vagy e-mailen keresztül) a szállásadóhoz beérkezik.
Ha a foglaló már kifizetésre került, akkor a szállásadó lemondási díjat számol fel.
A szállásadó a lemondási díjat a foglaló összegből vonja le.
Amennyiben a Vendég eláll a szállásfoglalási szándékától, akkor a következő költségtérítési díjat köteles fizetni a szállásadó részére.
Az aktuális foglalásra és szállásdíjra vetítve a szálláshelyre érkezés eredeti időpontját megelőző:
a) 21 nappal 0 % b) 20-7. nap közötti lemondás esetén 30%, d) 7 napon belüli lemondás esetén a szállásadó a foglaló értékét nem köteles visszafizetni.
Meg nem jelenés esetén a szállásadó a szálláshelyet 24 órán keresztül fenntartja, de annak lejárta után kiadhatja.
Amennyiben előre nem látható események, kívülálló okok (pl. természeti katasztrófa) miatt a szálláshely igénybevétele nem valósulhat meg, a befizetett összeget a foglaló összegéből történő 20% levonásával visszatérítjük, és a foglalást töröljük. Amennyiben a bérelt szálláshely a bérlési idő kezdetekor nem állna rendelkezésre, a szállásadó igyekezni fog egy hasonló szálláshelyet rendelkezésre bocsátani. Ha ez nem sikerülne, az egész befizetett összeg visszatérítésre kerül.
Kölcsönös jogigénnyel egyik fél sem élhet.
6. Kárbejelentés/közreműködési kötelezettség bekövetkező károk esetén
Károkat, amelyek az adott szálláshelyen történő tartózkodási idő alatt a vendég által használt helyiségekben keletkeznek, azonnal jelezni kell a szállásadó felé. Amennyiben a vendég hirtelen fellépő műszaki hibát fedez fel, amely az általa használt helyiségekben károsodáshoz vezethet, úgy köteles minden tőle telhetőt megtenni, hogy a kárt elhárítsa vagy a lehető legkisebb mértékűre csökkentse, illetve a zavar kiküszöbölésében közreműködjön (pl. vízcsőtörés, berendezés, műszaki cikk meghibásodásának azonnali jelentése a szállásadónak).
DohányzásNem dohányzó

AJÁNLATKÉRÉS

Szállásra vonatkozó adatok
Ajánlatkérő adatai
Az ajánlatkérés nem minősül foglalásnak.